Al meer dan 30 jaar ervaring in de uiterlijke verzorging

Algemene voorwaarden Exquis salon

Identiteit van de ondernemer 

Exquis Nails, Beauty & Lifestyle 

Kvk-nummer:30190722 

Breedstraat 10, 3603BA Maarssen 

Algemeen

Deze voorwaarden gelden voor iedere behandeling en transactie tussen Exquis en jou als klant. 

Mocht van deze voorwaarden afgeweken zijn is dit schriftelijk vastgelegd en door beide partijen ondertekend. 

Inspanning

Exquis zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren en op grond van de op dat moment bekende stand der wetenschap. 

Exquis zal zoveel als redelijkerwijs mogelijk is de klant inlichten over financiële consequenties van de wijziging of aanvulling van de behandeling. Kwaliteit en tevredenheid staan bij Exquis hoog in het vaandel.  

Exquis werkt volgens de richtlijnen van de GGD, staat voor kwaliteit, hygiënisch werken, arbeidsomstandigheden en milieu ten behoeve van praktijk, opleiding en beleid. Exquis heeft de GGD keuring iedere drie jaar voor onze permanente make-up specialiste Quirina Baars, hiermee blijft de GGD vergunning op onze locaties en blijft de kwaliteit en hygiëne op hoog niveau. 

Afspraken

Verkorten of annuleren van de behandeling kan tot 48 uur voor aanvang van de afspraak. De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak telefonisch aan exquis-salon melden. Bij het niet tijdig annuleren of verplaatsen, wordt vijftig procent van de kosten in rekening gebracht. Indien de klant meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de medewerker van Exquis de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de klant door berekenen. Indien de klant bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker van Exquis de gehele afspraak annuleren en toch vijftig procent van de behandeling aan de klant door berekenen. De medewerkers van Exquis moeten verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk voorafgaande aan de afspraak aan de klant melden. Beide partijen hoeven zich niet aan de verplichtingen te houden indien zij gehinderd worden door overmacht. Overmacht omvat datgene wat de wet en Jurisprudentie daarover zegt. 

Betaling

Exquis vermeldt alle prijzen van behandelingen op haar website en vermeldt de standaard prijzen van de producten in de salon mondeling aan de klant. De gemelde prijzen zijn inclusief 21%BTW. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De klant dient direct na afloop van de behandeling en eventuele producten contant of via pintransactie te voldoen. 

Persoonsgegevens & privacy

De klant voorziet Exquis van alle gegevens, waarvan de specialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen. Exquis neemt de persoonlijke gegevens van de klant op en worden verwerkt in een klantenbestand. Exquis behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming  Persoonsgegevens. Exquis is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft mede gedeeld tijdens de behandeling. De geheimhouding vervalt indien, op grond van de wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak Exquis verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken. 

Garantie

Exquis geeft de klant een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten. 

Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling. Deze garantie vervalt indien: 

Recht

Exquis verklaart aan de klant dat zij zich naar beste kunnen zal inspannen om het beoogde resultaat te bereiken, na opdracht verstrekking van de klant. Exquis kan echter nooit garanderen dat het beoogde resultaat exact wordt bereikt, gezien het feit dat iedere huid anders is en anders gereageerd. Mocht de beoogde resultaat als gevolg van de huid van de klant niet gerealiseerd kunnen worden, dan kunt u aanspraak maken op restitutie van eventuele vervolgbehandelingen. Restitutie van reeds geleverd werk vindt in geen geval plaats. De klant krijgt de mogelijkheid om eventuele oneffenheden tijdens de behandeling te laten corrigeren. Exquis is niet aansprakelijk voor het niet of niet volledig bereiken van het beoogde resultaat.